Niečo vtipné na dnes. . .

28. marca 2013, pit2000, Nezaradené

Tak som si dnes prečítal tento článok na sme.sk:

http://www.sme.sk/c/6749651/caplovic-sa-radil-ci-ma-odstupit.html

Zaujali ma najmä tieto vety: Andrassy berie za poradenstvo mesačne 1500 eur. „Keď niekto zarába 350 – 500 eur, môže povedať, že tá odmena je neadekvátna. Ja som si ju nediktoval.“

Čaplovič si ho vybral ako odborníka a priateľa. Keď mu radil vo funkcii vicepremiéra, bolo to zadarmo.

A ešte raz: Čaplovič si ho vybral ako odborníka a priateľa.

Ak by ste chceli poznať kvalifikáciu pána poradcu v tejto zložitej oblasti školstva, prečítajte si jeho pracovné skúsenosti, vzdelanie a stáže na jeho stránke:

http://www.andrassy.sk/index2_2.html

Ing. PhDr. Ľubomír A N D R A S S Y

Narodený:
° 25. februára 1973 v Levoči

Zamestnanie:

1996:

Ministerstvo obrany SR
(odborný referent pre civilno-vojenské vzťahy)

1997 – 1998:

Strana demokratickej ľavice (hovorca)

1998 – 2002:

poslanec Národnej rady SR (podpredseda výboru pre ľudské práva a národnosti, podpredseda výboru pre kultúru a média)

1999 – 2001:

podpredseda Strany demokratickej ľavice

1999 – 2002:

zástupca SR v Parlamentom zhromaždení Severoatlantickej aliancie

2002 – 2006:

podnikateľ (prioritne v oblasti politického marketingu
a komunikačných stratégii)

2007:

konzultant Svetovej banky pre projekt tvorby komunikačných 
stratégií verejných inštitúcií

2007 – 2010:

hovorca miestneho úradu Petržalka, poradca starostu pre oblasť
politického marketingu

2008 – 2010:

poradca ministerky práce, sociálnych vecí a rodiny Viery Tomanovej
pre európsku agendu a vzťahy s verejnosťou

2008 – 2009:

konzultant Európskeho sociálneho fondu pre oblasť publicity,
komunikačných stratégií

2009 – 2010:

člen Výberovej komisie pre národné projekty v rámci Operačného 
programu zamestnanosť a sociálna inklúzia

2009 – 2010:

poradca podpredsedu vlády SR Dušana Čaploviča pre oblasť 
komunikácie a PR

od 2010:

hovorca primátora hlavného mesta SR Bratislavy 
vedúci oddelenia marketingu a vzťahov s verejnosťou

od 2012:

poradca ministra školstva, vedy, výskumu a športu Dušana 
Čaploviča pre oblasť mládežníckej politiky a komunikačných stratégií

 

Tak by ma zaujímalo, koľko bývalých a terajších priateľov súčasnej politickej elity dodnes poskytuje svoje kvalifikované poradenstvo a verím tomu, že aj na viacerých frontoch naraz.

Zároveň by som sa rád uchádzal o pozíciu poradcu ktoréhokoľvek nášho pána ministra prípadne aj viacerých naraz. Som ochotný svoje rady poskytovať aj za symbolických 500 Eur mesačne, čo sa týka kvalifikácie, myslím si že nie je o nič horšia ako kvalifikácia mnohých iných poradcov platených štátom (akurát teda priznávam že nie som členom žiadnej politickej strany).

 

Viac na www.dojnekravy.sk